Alla inlägg den 10 augusti 2015

Av Susanne Hartman - 10 augusti 2015 21:47

       

 

 

efter några timmar timmar blev det stop 1 .. Så klart behövdes lite mera små saker till resan eller hur? 😂😂 så vidare den där varningen om vägarbete skall jag vara mera noggrann med nästa gång! 😑 efter fått whiplash- njurstenarna ursköljda - permanenta neurologiska skakningar ( bil å husvagn har benägenhet att skumpa mera) så kom vi fram till rötternas hemland mina rötter!  perfekt parkering av Gubben första försöket jag hade hållt på ännu... Sen i väg å äta första måltiden ... Pizza och här igen skall jag aldrig underskatta eller ha fördomar( i detta fallet trodde jag att äh stark mat i denna delen av världen är väl vitpeppar) jag beställde med gubben en stark pizza jag gillar stark mat men satan 😳 ( den brann) men mycket god var den nu tillbaka till vagn å små utrymmen och jag har redan insett att hälften  av alla jag måste nog ha prylar kunde gott stannat hemma i 266 kvm villa istället för i lilla vagnen.... Kaffe och sen slänger vi ut alla  så vi ryms att bädda upp.....å  sen bäddar ner oss! Dag ett än så länge helt ok i camping världen! Gubben lägger till "vad var det jag sa" 

Av Susanne Hartman - 10 augusti 2015 10:54

 

kl 7 vaknade 4 förvirrade människor med ojämna humör och fast allt var klart så tog det sin lilla tid men nu rullar vi och än så länge är humöret på topp i baksätet 😁 och sol ute!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards