Direktlänk till inlägg 16 augusti 2015

Dag 6

Av Susanne Hartman - 16 augusti 2015 10:40

  

idag är jag gladare än på länge! Det har ioförsig inte direkt med campingresan att göra , men med mig! Alla som känner mig vet att jag skadade mig på jobbet strax efter midsommar , och fick ett diskbråck i nacken sedan dess har jag varit sjukskriven för det, nu har jag fått sova två nätter hela nätter utan värk! Hurra! Hade resngnerat trodde mitt liv var helt slut dommningarna är tyvärr kvar och  total kraftlöshet om jag ens försöker lyfta något värk ja visst blir trött fort och behöver nya lägen ofta , camping är bra man kan inte göra så mycket vagnen är ju begränsat utrymme😉  men faktiskt känner jag mig possitivare än på länge! Att kanske är jag på väg tillbaka till livet nu! längtar tills nästa positiva steg ! Så det var det😀😄😇.ett PS till alla stek inte ägg i husvagnen det sprättar     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne Hartman - 14 augusti 2015 19:01


  vi har det bara så bra! Vackert väder ! Gubben röker lax till middag 😊 ...

Av Susanne Hartman - 13 augusti 2015 22:03

               japp  campingfolket lever! och har njutit av Pajala dess nejder och en fin camping har dom  -jäkligt bra pizza! Stora mygg , lite hjortron  blev det, och vi börjar sakta inse nya detaljer! Större vagn skulle vara bra när en ...

Av Susanne Hartman - 11 augusti 2015 23:44

            vaknade 04.20 svinkallt.nu idén att lämna den delade vagns dörren öppen var inte klokaste vi haft .... Nåväl ryssar som har äktenskapliga diskutioner den tiden på morgonen utanför ens lilla vagn ( eller vad dom nu diskuterade min ...

Av Susanne Hartman - 10 augusti 2015 21:47

            efter några timmar timmar blev det stop 1 .. Så klart behövdes lite mera små saker till resan eller hur? 😂😂 så vidare den där varningen om vägarbete skall jag vara mera noggrann med nästa gång! 😑 efter ...

Av Susanne Hartman - 10 augusti 2015 10:54


  kl 7 vaknade 4 förvirrade människor med ojämna humör och fast allt var klart så tog det sin lilla tid men nu rullar vi och än så länge är humöret på topp i baksätet 😁 och sol ute! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards